웃ღکمی بدانید از منღ웃

웃ღدل تنگی های آجی لیلا ღ웃

بعد از مدت یک سال وارد شدن به دنیای نت امشب تصمیم گرفتم وبلاک بسازم خوشحالم که محرم شروع کردم

من دوم محرم به دنیا اومدم شاید یه چیزی هست ؟!! نـــــــــــــــــــــــــــــــــه؟؟!!( قلبون امام حسین)

نمی دونم چرا ؟؟

ولی خب شد دیگه !

اگه میاید مطلب هارو میخونید ممنون میشم یه شکلک کوچولو برام بزنید

من عادت دارم که با زبون مخصوصی حرف میزنم ( یعنی تایپ میکنم )

 

از این بعد هم اون طوری تایپ میکنم که همه آجی لیلا رو اون

طور میشناسن

خسته شودم اوجولی حلفیدمچکد شختهمادل مادل

خب دیجه چی بگم

یه توپ دالم کلکلیه بخونم نمیچه که ژشته

کیلی دوش دالم کیلی اژ دوشتام بیهان بهم شل بژنن

من کیلی از چیزمالو بلت نیشتم خو سل دَل نمیالم چی ایجا نبشتهکمک تونید

مامان

 

خب یه چیزه دیجه(این شکلک چلا ایخد ژشته، چشاش یه ژولیه اه اه)

 

ها ایخواستم بیگم مطالب ایژا مال خودم می باچد از هلجا

هم مطلب بدوژدم آخل مطلب ایگم( نکمه ظلیفی بود باهد

اشاله می شود)

 

خب دیجه فعلا باچه شه نقطه شو بگیل

 



نظرات شما عزیزان:

saghar
ساعت16:36---19 آذر 1390
آجی لیلاییم عاشگ خودت و فلهنگ لگتتم ممنون که به وبم اومدی بازم سر بزن عسیسمپاسخ: ملسیو آجی جونی

داداش 2 قلوت ....
ساعت15:47---19 آذر 1390
آجی وبلاگت خیلی قشنگه ...



مرتضي جون
ساعت10:23---14 آذر 1390
آجي،كيلي وبلاگ خوشمليه!! ملسي.



پاسخ: چشات خوشمل میبینه داداچی


عطیه
ساعت0:38---12 آذر 1390
پاسخ: ملسی آجی جونی بووووووووووووووووس

✖MAHSA✖
ساعت23:14---11 آذر 1390
سَهلآم آجی !



عاجِقه این فرهنگ لغته کودکانتم پاسخ: قلبون آجی جونی :-* چمش عسیسم:-d بلینک عسیسم:-D


Ali
ساعت22:08---10 آذر 1390
پاسخ: ملسی

رضا
ساعت22:08---10 آذر 1390
سلام آجی

موفق باچی پاسخ: شلام داداش لضا ملسی که اومدی">


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:,ساعت 21:11 توسط آجی لیلا| |

Design By : Mihantheme